BAŞVURU KURALLARI:
1) Moderatör başvurusu yapabilmeniz için; Turk Sancağı Server ailesine katılım tarihiniz en az 1 ay olmalıdır. Foruma 2 gün önce kayıt olupta mod başvurusu yapmayın. Başvurunuz değerlendirmeye alınmayacaktır.
2) Ayrıca Mod Başvurusu yapabilmeniz için başvuruda bulunmak istediğiniz bölüme en az 100 konu açmalısınız. Bu açtığınız konular rastgele saçma sapan vede daha önce açılmış konular olmaması gerekir. Bu şekilde açılan konular direk silinecektir
3) Açmış olduğunuz konular tek tek incelendikten sonra, Turk Sancağı Server yönetimi tarafından uygun görülürse Deneme Moderatör olarak göreve başlayacaksınız.
4) En az 1 aylık deneme süresi sonunda moderatör olup olmayacağınıza karar verilecektir.
5) Bu bölümün sadece moderatör başvuruları için olduğunu unutmayınız. Açılan konulara yöneticiler dışında lütfen kimse cevap yazmasın.
Not : Deneme Moderatörlerin Moderatörlerden tek farkı Deneme Moderatörler ceza puanı veremiyorlar...Onun dışında kendi bölümleri ile ilgili her türlü yetkiye sahiptirler. (konu taşıma, konu silme, konu sabitleme, konu sabitliğini kaldırma, konuyu kilitleme, mesajları düzenleme vs.)
Gerekli şartları taşıyan arkadaşlar mod başvuruları bölümüne mod olmak istedikleri bölümün adıyla konu açarak ve aşağıdaki gerekli bilgileri doldurarak bavuruda bulunabilirler.
Örnek Başvuru : ''Resim Galerisine Moderatör olmak istiyorum''
Yaşınız:
Mesleğiniz:
Günlük Online Süreniz:
Modluk istediğiniz Bölüm:
Bölümle ilgili deneyimleriniz:
Bölüme Açtığınız Konu Sayısı :
Not: Yöneticiler yukarıdaki şartları taşımadan gerekli gördüğü kişileri Moderatör yapabilirler. Bu konuda kimse itiraz edemez...
Moderatörün Görevi :
Bölümdeki konuları istisnasız okumak ve yardıma ihtiyacı olanlara yardm etmek ve küfür, polemik, reklam vs içerikli konulara anında müdahale etmelidir. Kendi yetkisini aşan durumlarda yöneticilere bilgi vererek sorunun çözülmesini sağlamak.
Saygılarımızla
Turk Sancağı Forum Yönetimi.